BIBLIOGRAFIE



Bibliografie obligatorie

  • Armstrong S.J. - "Long-Range Forecasting, From Crystal Ball To Computer", Wiley-Interscience Publication, 1985
  • Asher H.B. - "Causal Modeling", Sage Publication, Beverly Hills, 1976
  • Cătoiu I., Stoica M., Raţiu-Suciu C. - "Experiment şi Euristică în Economie", Ed. Ştiinţifică şi Enciclopedică, Bucureşti, 1983
  • Cătoiu I. (coord.), Bălan C., Dăneţiu T., Orzan Gh., Popescu I., Vegheş C., Vrânceanu D. - "Cercetări de marketing", Ed. Uranus, Bucureşti, 2002
  • Cătoiu I., Bălan C., Onete B, Popescu I., Vegheş C. - "Metode şi tehnici utilizate în cercetările de marketing - Aplicaţii", Ed. Uranus, Bucureşti, 1999
  • Kruskal J., Wish M. - "Multidimensional Scalling",  Sage Publication, Beverly Hills, 1978
  • Lilien G.L., Kotler Ph., Moorthy K.S. - "Marketing Models", Prentice Hall, New York, 1992
  • Lilien G.L. - "Marketing Management", The Scientific Press, San Francisco, 1993

Bibliografie facultativă

  • Curwin J., Slater R. - "Quantitative Methods for Business Decisions", Chapman & Hall, London 1994
  • Day R.L., Parsons L.J. - "Marketing Models - Quantitative Applications", Intext Educational, Toronto, 1971
  • Murdick, R. G. - "Mathematical Models in Marketing", Intext Educational, Pennsylvania, 1971
  • Pekar V., Smadici C. - "Modelarea matematică a fenomenelor economice", Ed. Economică, Bucureşti, 1996
  • Saporta G., Ştefănescu V. - "Analiza datelor şi informatică", Ed. Economică, Bucureşti, 1996
  • Spircu L., Calciu M., Spircu T. - "Analiza datelor de marketing", Ed. ALL, Bucureşti, 1994
  • Stoica M., Ioniţă I., Botezatu M. - "Modelarea şi simularea proceselor economice", Ed. Economică, Bucureşti, 1997
     


Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la adresa: mihai.orzan@ase.ro