MARKETING ONLINE

DESCRIERE: Cursul de "Marketing pe Internet", predat īn cadrul programului de masterat "Marketing şi Comunicare īn Afaceri" oferit de către Facultatea de Marketing, se axează asupra principalelor compenente ale unei campanii de Marketing pe Internet, incuzānd fundamentele reţelelor de calculatoare şi de comunicaţie, tehnicilor de navigare, precum şi a celorlalte servicii asociate cu mediul electronic. O atenţie aparte este acordată proiectării de aplicaţii informatice specifice (pagini web, comerţ electronic, marketing direct prin e-mail, publicitate pe Internet) utilizāndu-se produse software specializate.

NOTARE: Examen final (29 ianuarie), Proiect final (18 decembrie), Brief de creaţie pentru website (1 decembrie), Pagina HTML (15 noiembrie) şi Critică (15 octombrie).

TITULAR CURS: Lect. Univ. Dr. Mihai Orzan

TITULAR SEMINAR: Prep. Univ. Drd. Cristian Tatu

ANUL UNIVERSITAR: 2010 - 2011, Semestrul I

 

INTRODUCERE



Deşi esenţială, cunoaşterea noţiunilor teoretice de marketing nu mai este suficientă pentru o persoană implicată īn conducerea şi planificarea activităţilor de marketing. Pentru a fi competitivi pe piaţa muncii īn zona de interes a marketingului trebuie să stăpāniţi instrumente specifice tehnicii de calcul, ca şi funcţiile şi particularităţile asociate acestora. Utilizarea oportunităţilor rezultate din boom-ul tehnologic al ultimelor decenii este vitală pentru competitivitatea activităţilor de marketing ale unui organizaţii moderne.

Īn 1991, pentru prima oară īn istorie, īn Statele Unite companiile au investit mai mult pentru echipamente de calcul şi de comunicaţie decāt pentru bunuri industriale. A fost momentul considerat de cotitură, ce a marcat trecerea din Era Industrială īn Era Informaţională la nivelul economiei mondiale. Calculatoarele şi echipamentele de comunicaţie reprezintă infrastructura noii economii, iar Internetul reprezintă mediul de comunicare preferat, expresie a uniunii fericite a celor doi vectori. Cu un miliard de utilizatori estimaţi pentru jumătatea anului 2005, Internetul prezintă un număr important de oportunităţi, strategiile de marketing, īn spaţiul virtual fiind practic componente prezente la nivelul oricărui departament de marketing competent.


Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la adresa: mihai.orzan@ase.ro