DESCRIERE:
Cursul de "Marketing
pe Internet", predat īn cadrul programului
de masterat "Marketing şi Comunicare īn Afaceri" oferit de către Facultatea de Marketing,
se axează asupra principalelor compenente ale unei campanii de Marketing pe Internet, incuzānd fundamentele reţelelor de calculatoare
şi de comunicaţie, tehnicilor de navigare, precum şi a celorlalte servicii asociate cu mediul electronic. O atenţie aparte este acordată
proiectării de aplicaţii informatice specifice (pagini web, comerţ electronic, marketing direct prin e-mail, publicitate pe Internet) utilizāndu-se
produse software specializate.
NOTARE:
Examen
final (29 ianuarie), Proiect final (18
decembrie),
Brief de creaţie pentru website (1 decembrie), Pagina HTML (15
noiembrie) şi Critică (15 octombrie).
TITULAR CURS:
Lect. Univ.
Dr. Mihai Orzan
TITULAR SEMINAR: Prep. Univ.
Drd. Cristian Tatu
ANUL UNIVERSITAR: 2010 - 2011, Semestrul I |