Pentru a vă uşura accesul la resursele bibliografice
necesare pentru accest curs, puteţi să accesaţi
o parte dintre materiale direct pe acest site. Este însă necesar să aveţi instalat pe calculator programul
gratuit Adobe Reader.
|
 |
WS_FTP LE - client FTP gratuit, facultativ
Curs introductiv - elemente de diferenţiere ale cybermarketingului
Despre Internet - concepte tehnice necesare în cybermarketing
Mixul de marketing (1) - strategia de produs în mediul online
Mixul de marketing (2) - utilizarea mărcilor în mediul online
Mixul de marketing (3) - strategii de preţ în mediul online
Mixul de marketing (4) - politici de distribuţie în mediul online
Mixul de marketing (5) - politici de promovare în mediul online
Web 2.0 (curs opţional) - cursul prezentat de Doru Panaitescu
Criterii de realizare a site-urilor - particularităţi de marketing
Viitorul Cybermarketingului (curs opţional) - Web 3.0 şi Internet2
Publicarea site-urilor pe server-e Web - seminar online
Note finale - Cybermarketing - examen 27 ianuarie 2012