SUPORT DE CURS



Pentru a vă uşura accesul la resursele bibliografice necesare pentru accest curs, puteţi să accesaţi o parte dintre materiale direct pe acest site. Este însă necesar să aveţi instalat pe calculator programul gratuit Adobe Reader. 

WS_FTP LE - client FTP gratuit, facultativ

Curs introductiv - elemente de diferenţiere ale cybermarketingului

Despre Internet - concepte tehnice necesare în cybermarketing

Mixul de marketing (1) - strategia de produs în mediul online

Mixul de marketing (2) - utilizarea mărcilor în mediul online

Mixul de marketing (3) - strategii de preţ în mediul online

Mixul de marketing (4) - politici de distribuţie în mediul online

Mixul de marketing (5) - politici de promovare în mediul online

Web 2.0 (curs opţional) - cursul prezentat de Doru Panaitescu

Criterii de realizare a site-urilor - particularităţi de marketing

Viitorul Cybermarketingului (curs opţional) - Web 3.0 şi Internet2

Publicarea site-urilor pe server-e Web - seminar online

Note finale - Cybermarketing - examen 27 ianuarie 2012


Pentru informaţii suplimentare ne puteţi contacta la adresa: mihai.orzan@ase.ro