Pe parcursul
cursului de "Marketing Online" vor fi atinse următoarele obiective didactice:
 |
asigurarea cadrului
necesar implementării şi exploatării noilor strategii şi instrumente de marketing īn noul mediu tehnologic, digital, oferit
de puterea şi facilităţile reţelelor de calculatoare ş de comunicaţie, a mediilor digitale interactive, pentru
atingerea obiectivelor de marketing, atāt la nivel microeconomic, cāt şi la nivel macroeconomic; |
 |
prezentarea
principalelor concepte, metode şi tehnici moderne de proiectare, navigare şi exploatare īn noul mediu nonfizic, cyberspaţiu, pentru
realizarea politicilor şi strategiilor de marketing īn spaţiul virtual, la nivel de Internet şi Intranet; |
 |
punerea la dispoziţilor a cunoştinţelor şi instrumentelor fundamentale, necesare
accesării serviciilor şi aplicaţiilor la nivel de Internet şi Intranet, de realizare de cercetări de marketing online, de
proiectare de aplicaţii de comerţ electronic şi de publicitate īn acest mediu virtual, prin utilizarea de produse software specializate; |
 |
dezvoltarea capacităţilor de proiectare a paginilor Web, a prezenţei online a firmei sau a unor
modele de afaceri viabile legate de cybertehnologia specifică industriei TIME, ceea ce va avea ca efect conectarea globală şi
nelimitată la infrastructura planetară de informaţii; |
 |
pregătirea studenţilor pentru noua societate informaţională, unde marketingul este īn
principal digital, nu depinde de cuantificările timp şi spaţiu, este interactiv, orientat către dialog şi relaţional,
pentru satisfacerea īn cel mai īnalt grad a cerinţelor clienţilor; |
|