Bibliografie obligatorie
-
Cătoiu I. (coord.), Bălan C., Dăneţiu T., Orzan Gh.,
Popescu I., Vegheş C., Vrânceanu D. - "Cercetări
de marketing", Ed. Uranus, Bucureşti, 2002 (capitolele 5.1, 19, 20, 21 şi 22).
Bibliografie facultativă
Bucea-Manea-Ţoniş, R., Epure, M. şi Bucea-Manea-Ţoniş, R. - "SPSS şi Excel în analiza datelor statistice în domeniile economic, social, tehnic", Ed. AGIR, Bucureşti, 2007
Burns, A.C. şi Bush, R.F. - "Marketing Research", Ed. Prentice Hall, Upper Saddle River, 2005
-
Catoiu, I., Balan, C., Onete, B., Popescu, I. si Veghes, C. - "Metode si tehnici utilizate în cercetarile de marketing - Aplicatii", Ed. Uranus, Bucuresti, 1999
- Howitt, D. şi Cramer, D. - "Introducere în SPSS pentru psihologie",
Ed. Polirom, Bucureşti, 2006
Jaba, E. şi Grama, A. - "Analiza statistica cu SPSS sub Windows",
Ed. Polirom, Bucureşti, 2007
- Kruskal, J. şi Wish, M. - "Multidimensional Scalling",
Ed. Sage Publication, Beverly Hills, 1978
- Malhotra, N.K. şi Birks, D.F. - "Marketing Research - An Applied Approach", Ed. Prentice Hall, Londra, 2007
- McDaniel, C. şi Gates, R. - "Marketing Research - The Impact of the Internet", Ed. John Wiley & Sons, Hoboken, 2002
- Miller, R.L., Acton, C., Fullerton, D.A. şi Maltby, J. - "SPSS
for Social Scientists", Ed. Macmillan, New York,
2002
Orzan, Gheorghe - "Sisteme Informatice de
Marketing", Ed. Uranus, Bucureşti, 2001
-
Saporta, G. şi Ştefănescu, V. - "Analiza datelor şi
informatică", Ed. Economică, Bucureşti, 1996
-
Spircu, L., Calciu, M. şi Spircu, T. - "Analiza datelor de
marketing", Ed. ALL, Bucureşti, 1994
-
Stoica, M., Ioniţă, I. şi Botezatu, M. - "Modelarea şi
simularea proceselor economice", Ed. Economică, Bucureşti,
1997
|